فولاد خوزستان برترین شرکت متعالی کشور شناخته شد

فولاد خوزستان برترین شرکت متعالی کشور شناخته شد

شرکت فولاد خوزستان با دریافت تندیس سیمین جایزه ملی تعالی سازمانی برای چهارمین سال متوالی، برترین شرکت متعالی کشور و رکورددار ارتقای امتیاز تعالی در سطح تندیس شناخته شد.

 

به گزارش استیل پدیا، به نقل از روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان، مهندس محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در سیزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی تندیس سیمین این جایزه را به نمایندگی از تمامی کارکنان تلاشگر این شرکت دریافت کرد.

 

در این همایش اعلام شد، از 69 بنگاه پذیرفته شده در فرآیندامسال 11 سازمان در سطح تندیس ارزیابی شدند که شرکت فولاد خوزستان در جایگاه برترین شرکت متعالی ایرانی در صدر این فهرست جای گرفته است. شرکت فولاد خوزستان، فولادساز بزرگ کشور است که حرکت در مسیر تعالی را از سال 1367 همزمان با بهره‌برداری شروع کرده، این شرکت با استقرار نظام مدیریتی استاندارد توانسته است در این مدت ضمن حفظ روند رشد و بهبود مستمر، طی 4 سال گذشته رتبه‌های برتر تعالی را در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی به خود اختصاص دهد.

 

در نقشه مسیر تعالی شرکت فولاد خوزستان تا سال 1404 همچنین ترسیم و اجرای پروژه‌های مهمی مانند استقرار مدیریت تکنولوژی، ریسک جامع و حاکمیت شرکتی و نیز اتصال استراتژی به عملکرد، در دستور کار مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی قرار دارد. جایزه ملی تعالی سازمانی از سال 1382 هر ساله در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی به متقاضیان حائز شرایط اهدا می‌شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران