افزایش قیمت های میلگرد در شمال چین

افزایش قیمت های میلگرد در شمال چین

قیمت های میلگرد در شمال چین مجددا ً افزایش یافت گرچه میزان خرید ها هنوز پائین است و پیش بینی شده اغلب خریداران تا هفته آینده به بازار باز نخواهند گشت .

 

به گزارش استیل پدیا، در بازار خرده فروشی پکن قیمت میلگرد با قطر 18 تا 25 میلیمتر گرید HRB400 در حدود 905 , 1 تا 915 , 1 یوآن (292 دلار) تحویل درب انبار و 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده بود و نسبت به روز قبل 30 یوآن (5 دلار) افزایش داشت . بیشتر تجار در پکن پیشنهادهایشان را از این قیمت شروع کردند اما فعالیت های تجاری بسیار محدود بود زیرا کارها در کارگاههای ساختمانی از شروع سال نو متوقف شده است .

 

یک شرکت مطرح در پکن دلیل عمده این افزایش قیمت را افزایش قیمت های شمش و مواد اولیه عنوان کرده است اما هنوز روشن نیست بازار چگونه این روند را در مدت کوتاهی مدیریت کند زیرا میزان تقاضا در فوریه بطور آرامی بهبود می یابد .  

 

قیمت های شمش در استان هبی شهر تانگشان نسبت به سطوح قیمت قبل از تعطیلات حدود 90 یوآن (14 دلار) افزایش یافت و این یکی از دلایل افزایش قیمت های دیده شده در بازار فولاد است.

 

اغلب معاملات میلگرد در بازار بورس شانگهای تحویل ماه می هم 9 یوآن افزایش یافت و نهایتاً در قیمت 870 , 1 یوآن بسته شد. این قیمت 27 یوآن بیشتر از قیمت 5 فوریه است .  


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران