صادر کنندگان چینی عنوان کردند

قیمت های شمش دریای سیاه نسبتاً ثابت ماند

قیمت های شمش دریای سیاه نسبتاً ثابت ماند

بازار شمش دریای سیاه حداقل برای زمان کوتاهی تا بازگشت چینی ها به بازار بعد از تعطیلات تقویت شد .

 

به گزارش استیل پدیا، صادرکنندگان چینی ها در این هفته قیمت ها را 5 تا 10 دلار افزایش دادند و به 240 تا 250 دلار FOB چین رساندند .یک محموله 40 هزار تنی شمش را چینی ها با قیمت 263 دلار CFR برابر با 245 دلار FOB به عربستان فروخته اند.

 

برخی تجار فکر می کنند در اواخر هفته جاری و یا در هفته آینده  قیمت ها کمتر شود و به سطوح قبل از سال نو چینی بازگردد. فعالان بازار همچنین پیش بینی کرده اند کشورهای مشترک المنافع پیشنهادهای خود را ثابت حفظ کنند و یا حداقل تا زمانی که چینی ها قیمت ها را کاهش نداده اند آنها قیمت ها را ثابت نگه دارند.

 

به گفته یک تاجر در خاورمیانه : کارخانه های کشورهای مشترک المنافع در حال حاضر محموله های ماه آوریل را با قیمت 250 دلار FOB دریای سیاه عرضه می کنند اما خریداران همچنان بدنبال قیمت 240 تا 245 دلار هستند . یک تاجر مصری هم گفت : ما مجبوریم منتظر بمانیم و حال و هوای خریداران را بسنجیم .

 

دو تولید کننده نورد ترک گفتند : پیشنهادهای کشورهای مشترک المنافع در حال حاضر 260 تا 265 دلار CFR آلیاگا است و حدود 5 تا 10 دلار بیشتر از قیمت های مورد پذیرش خریداران می باشد.

 

یک محموله 30 هزار تنی با قیمت 267 دلار CFR به ایتالیا فروخته شده که برابر با قیمت 245 تا 250 دلار FOB دریای سیاه است . یک کارخانه روس هم یک محموله کوچک را با قیمت 238 دلار FOB بندر روستف فروخته است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران