کاهش قیمت های میلگرد صادراتی ترکیه به امارات

کاهش قیمت های میلگرد صادراتی ترکیه به امارات

بازار میلگرد صادراتی ترکیه دچار افت شد زیرا شنیده شده که فروشدگان پیشنهادها به خریداران اماراتی را به حدود 325 دلار CFR و یا حتی کمتر از آن رسانده اند .

 

به گزارش استیل پدیا، در هفته گذشته و تا قبل از 16 مارس و اعمال مقررات وارداتی جدید در مصر کارخانه های ترکیه مشغول تحویل سفارشات نهائی به مشتریان مصری بودند . مصر از بازارهای کلیدی ترکیه است و با رکود در این بازار که خریدارانش دلار نقد در دست دارند ترک ها مجبور به پرداخت هزینه بالائی هستند . یک تاجر ترک گفت : تقاضا در مصر مدام در حال تقویت است و همه منتظر ورود به این بازار برای تسخیر آن هستند.

 

وقتی مصر بعنوان یک گزینه مطرح نباشد آمریکا و امارات برای تولید کنندگان ترک در اولویت قرار می گیرند. روس ها هم رقیب قدرتمندی هستند و پیشنهادهای کارخانه های مختلف آنها در حدود 310 تا 315 دلار  CFR است و این یعنی اگر ترک ها به پیروزی در این رقابت تمایل دارند باید قیمت ها را 20 دلار کاهش دهند.

 

یک تولید کننده که با سیستم کوره قوس الکتریکی کار می کند پیشنهادهایش را به حدود 325 دلار CFR دبی رساند اما انتظار می رود قیمت ها به 320 دلار برسد.

 

یک خریدار اهل لندن گفت : امیدوار است کارخانه ها قیمت 315 دلار FOB را بپذیرند در حالیکه یک تاجر سوئیسی گفت : قیمت 320 دلار FOB هم مناسب است.

 

میلگرد 1 دلار 50 سنت کاهش یافت و به 50 , 317 دلار FOB رسید.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران