سرمایه‌گذاری خارجی در فولاد هرمزگان سبب تحول استان می‌شود

سرمایه‌گذاری خارجی در فولاد هرمزگان سبب تحول استان می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی در صنعت فولاد هرمزگان سبب تحول استان می شود گفت: به دنبال سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران، تحول عظیمی در استان هرمزگان و حتی کشور ایجاد می شود.

 

به گزارش استیل پدیا، مسعود هراتیان اظهارداشت: با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، پیشرفت ها و توسعه چشمگیری در همه زمینه ها به وجود آمده است. وی، بندرعباس را از مهم ترین مراکز اقتصادی کشور دانست و بیان داشت: این شهرستان هم اکنون مسیر صنعتی شدن را به سرعت طی می کند.

 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: پیشرفت و شکوفایی کشور همزمان با ناامنی موجود در منطقه خاورمیانه تحقق یافت و در حال حاضر کشور ایران اسلامی از یک امنیت ویژه ای برخوردار است.

 

هراتیان ادامه داد: استقبال سرمایه گذاران از تمامی کشورهای توسعه یافته از سرمایه گذاری در ایران به دلیل امنیتی است که در سایه حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری و استفاده درست از عقلانیت در بدنه دولت حاصل شده است.

 

وی، امضای قرارداد توسعه فولاد هرمزگان از ظرفیت 1.5 میلیون کنونی به 3 میلیون تن در سال را از مهم ترین ره آورد سفر اخیر رئیس جمهور و هیات همراه به کشورهای ایتالیا و فرانسه دانست.

 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: به دنبال سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران، بودجه مورد نیاز توسط آنان تامین و تحول عظیمی در استان هرمزگان و حتی کشور ایجاد می شود.

 

هراتیان با تاکید بر همکاری خانواده ها برای پشتبانی همسران ابرازداشت: فرهنگ سازی و انگیزش افراد از کانون خانواده نشأت می گیرد و سپس این فرهنگ به جامعه انتقال می یابد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران