قراضه وارداتی

کاهش بیشتر قیمت های قراضه

کاهش بیشتر قیمت های قراضه

قیمت های قراضه در بازارهای جهانی در هفته گذشته مجدداً کاهش یافت .

 

به گزارش استیل پدیا، قراضه وارداتی به ترکیه 3 دلار کاهش یافت  به 176 دلار CFR بندر اسکندورن رسید . در طی چهار هفته گذشته قیمت های قراضه در حدود 12 دلار کاهش داشته است . اکثر معاملات با قیمت 171 تا 177 دلار بسته شده است .

 

در هفته گذشته قیمت قراضه آمریکا 2 دلار کاهش یافت و به 185 دلار تحویل کارخانه میدوست رسید . صادرکنندگان قراضه از مرزهای شرقی آمریکا درحال بازگشت به بازار داخلی هستند زیرا میزان تقاضا در ترکیه بشدت کاهش یافته است . افزایش عرضه آسیب چشم گیری به قیمت های قراضه وارد نساخته و دلیل آن این است که روند تحویل قراضه بعلت وجود مشکلاتی در رودخانه می سی سی پی با تأخیر همراه است و کارخانه ها هم با 70 درصد ظرفیت کار می کنند.

 

در هفته گذشته قیمت های قراضه در هند هم 4 دلار کاهش داشت و به 201 دلار CFR بندر جواهر لعل نهرو واقع در غرب هند رسید . میزان تقاضا برای محصولات فولادی همچنان ضعیف است و کارخانه ها تولید خود را کاهش داده اند بنابراین تقاضا برای مواد اولیه ورودی به کارخانه ها هم کاهش داشته است.  

 

قیمت های قراضه وارداتی به تایوان در هفته گذشته در قیمت 160 دلار CFR بدون تغییر ماند. کارخانه ها میزان سفارشاتشان را کاهش داده اند و عرضه کنندگان قراضه تمایلی به فروش با قیمت های پائین ندارند زیرا تأمین قراضه از بازار داخلی با قیمت های بالا کار سختی است و کارخانه ها سعی دارند قراضه مورد نیاز خود را از ژاپن تأمین کنند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار قراضه آهن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران