استراتژی و اهداف شرکت فولاد مبارکه در سال 95 تدوین شد

فولادمبارکه به دنبال سهم 50 درصدي درفولاد کشور

فولادمبارکه به دنبال سهم 50 درصدي درفولاد کشور

همايش تدوين استراتژي و اهداف شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور مديرعامل و مديران شرکت برگزار شد.

 

به گزارش استیل پدیا، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در اين همايش دکتر سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه ضمن تبريک ايام الله دهه فجر وپيروزي انقلاب اسلامي از مديران وکارکنان شرکت که در شرايط بحراني صنعت فولاد با همدلي و همکاري مسايل را مديريت نمودند تقدير وتشکر کرد.دکتر سبحاني تصريح کرد يکي از تفاوت هاي اصلي گروه فولاد مبارکه با ساير رقبا، داشتن نيروي انساني خلاق و توسعه يافته است. وی افزود: بايد تدابيري اتخاذ گردد تا کليه کارکنان در تمامي سطوح در پيشبرد اهداف و استراتژي شرکت مشارکت داشته باشند.

 

وي ضمن اشاره به اهداف شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال 95 به تبيين شرايط کسب وکار در سال آينده پرداخت و افزود: با برنامه ريزي دقيق و منسجم، شرکت مي تواند آمادگي لازم را با شرايط پيش رو در حوزه هاي تأثيرگذار مانند سنگ آهن، انرژي، قيمت ارز و ساير عوامل داشته باشد تا بتواند سهم 50 درصدي خود را در توليد فولاد کشور حفظ کند.

 

دکتر سبحاني با اشاره به شرايط موجود، توجه ويژه به مديريت هزينه هاي مربوط به خريد، طرح توسعه، خدمات پيمانکاران و ساير هزينه هاي شرکت را خواستار شد و افزود: بايد از تمامي امکانات وتجهيزات حداکثر استفاده و بهره وري را نمود.

 

در ابتداي اين همايش فرزاد ارزاني معاون تکنولوژي گزارش مبسوطي از اقدامات انجام شده و روش تدوين اهداف و استراتژي هاي سال 95 شرکت را ارائه نمود و سپس از سوي معاونين و مديران مربوطه گزارشي در تحليل فضاي کسب وکار کشور وهمچنين چالش هاي پيش رو و فرصت هاي آن در حوزه هاي اقتصادي ومالي، فروش و بازاريابي، توليد وپشتيباني، تأمين، توسعه و اجراي پروژه ها، منابع انساني، مسئوليت هاي اجتماعي و تکنولوژي ارائه و اهداف و استراتژي فولاد مبارکه اصفهان در سال 95 در بخش هاي مختلف با حضور کليه مديران مورد نقد و بررسي وتصويب قرار گرفت.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران