محمد رضا نعمت زاده عنوان کرد

استقبال اکوادر از حضور شرکت های ایرانی

استقبال اکوادر از حضور شرکت های ایرانی

در دیدار وزیر صنعت،معدن وتجارت با وزیر تجارت اکوادر، راه های گسترش همکاری های صنعتی ،معدنی و تجاری بررسی شد.

 

به گزارش استیل پدیا، مهندس نعمت زاده در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره علاقه مند به گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای آمریکایی لاتین است. وی گفت: با وجود روابط خوب سیاسی بین ایران واکوادر اما سطح روابط اقتصادی دو کشور بسیار پایین است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

 

وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: ظرفیتهای خوبی برای گسترش همکاری های بین دو کشور وجود دارد که امیدواریم سفر هیات اکوادری باعث افزایش این تعاملات گردد.

 

در این دیدار وزیر تجارت اکوادر نیز گفت: ما علاقه مند به گسترش روابط اقتصادی با جمهوری اسلامی هستیم و در تلاشیم راهکارهای برای افزایش حجم همکاری های که به سود دو کشور باشد را انجام دهیم.

 

دیگو آئولستیا والنسیا افزود: خواهان حضور شرکتهای توانمند ایرانی در پروژه های اکوادر هستیم و البته هم اکنون در زمینه مسکن این زمینه وجود دارد. وی با اشاره به ذخایر فراوان معدنی اکوادر گفت: در زمینه اکتشاف،استخراج و فراوری مواد معدنی ،‌علاقه مند به مشارکت ایران هستیم.

 

وزیر تجارت اکوادر افزود: انرژی ارزان قیمت ،منابع فراوان آب و زیر ساختهای مناسب جاده ای فرصت خوبی برای همکاری دو کشور در پروژه های معدنی و صنایع معدنی می باشد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران