رسول زرگرپور استاندار اصفهان عنوان کرد

کمک دولت به صندوق بازنشستگان فولاد در سال 95

کمک دولت به صندوق بازنشستگان فولاد در سال 95

دولت 20 هزار میلیارد ریال در سال 95 به صندوق بازنشستگی فولاد کمک خواهد کرد.

 

به گزارش استیل پدیا، رسول زرگرپور افزود: تامین بخش عمده‌ای از کسری این صندوق در بودجه پیش بینی شده است و باید توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

 

وی با اشاره به مشکلات مبتلابه صندوق بازنشستگی فولاد افزود: با توجه به نبود تعادل مالی و سوء مدیریت، این صندوق با مشکلاتی مواجه است که نه در شأن بازنشستگان و نه در شأن دولت ما است.

 

زرگرپور افزود: امسال دولت هشت هزار و 700 میلیارد ریال به صندوق بازنشستگی فولاد کمک کرده است. وی تصریح کرد: در حال حاضر حقوق بازنشستگان این صندوق یک ماه عقب است اما با تمهیدات اندیشیده شده برای سال 95 پیش بینی می شود که مشکل آن به صورت اساسی حل شود.

 

زرگرپور با بیان این که این صندوق ها غیردولتی هستند و قرار نیست دولت منابعی را در اختیار آنها قرار دهد، یادآور شد: ادغام این صندوق در سازمان تامین اجتماعی از دیگر اقداماتی است که دولت در برنامه ششم توسعه پیش بینی کرده است. وی اظهار کرد: با توجه به این که ورودی این صندوق بسیار کم و خروجی آن بسیار زیاد است، باید از طریق ادغام، این تعادل صورت گیرد.

 

پرداخت نکردن به موقع حقوق و مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد در سنوات گذشته، همواره مشکلاتی در پی داشته و در مواردی دامنه نارضایتی آنها را به مجلس شورای اسلامی نیز کشانده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران