کاهش قیمت های تیرآهن اچ وارداتی به آسیا

کاهش قیمت های تیرآهن اچ وارداتی به آسیا

قیمت های تیرآهن اچ وارداتی به آسیا در طول ماه گذشته بدلیل کمبود تقاضا کاهش یافته است . شرایط بازار در مالزی بهتر از سنگاپور بود باوجودی که افت ارزش رینگیت (پول ملی) مالزی واردکنندگان را در پرداخت با دلار برای خرید تیرآهن محدود کرده است .

 

به گزارش استیل پدیا، تیرآهن اچ وارداتی به جنوب شرق آسیا در تاریخ 28 ژانویه 410 تا 440 دلار CFR بود در حالیکه در اواخر دسامبر 450 تا 460 دلار CFR بود.

 

پیشنهاد کارخانه ها برای تیرآهن اچ تحویل ماه مارس 440 تا 450 دلار CFR سنگاپور بود و معاملات با قیمت 10 دلار کمتر بسته می شد درضمن علاقه برای خرید هم کم است . یک تاجر محلی گفت : پروژه جدیدی وجود ندارد در سال قبل بدلیل حجم بالای پروژه های زیر بنائی میزان تقاضا افزایش یافته بود . یک تاجر سنگاپوری گفت: در حالیکه که عرضه کنندگان سعی دارند قیمت ها را بالا ببرند اما شرایط خرید در بازار مساعد نیست . یک دلال هم می گوید : قیمت عادلانه برای سنگاپور 440 دلار CFR است .

 

تاجر دیگر  سنگاپوری گفت : تقاضا برای تیرآهن اچ خیلی کم است، من پیش بینی می کنم اوضاع برای مدتی همینطور راکد باقی بماند .  

 

در مالزی افت ارزش پول داخلی توانائی خرید واردکنندگان را محدود کرده است . پیشنهادها برای تیرآهن اچ وارداتی در مالزی 420 تا 430 دلار CFR بود اما معاملات اخیر در قیمت 410 دلار بسته می شود . یک تاجر اهل مالزی گفت : مالزی همچنان خریدار خوبی است اما خریداران مالزی در تلاش هستند در حد بودجه خود خرید کنند و فاکتور اصلی محدود شدن معاملات در این کشور تقویت دلار است .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران