امیرمسعود هراتیان عنوان کرد

قرارداد توسعه فولاد هرمزگان با همکاری یک شرکت ایتالیایی امضاء شد

قرارداد توسعه فولاد هرمزگان با همکاری یک شرکت ایتالیایی امضاء شد

قرارداد توسعه فولاد هرمزگان تا سقف سه میلیون تن در سال، در حاشیه سفر رئیس جمهوری به ایتالیا به امضاء رسید.

 

به گزارش استیل پدیا، امیرمسعود هراتیان مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان در حاشیه مراسم انعقاد این قرارداد با مدیرعامل شرکت دانیلی (Danieli) گفت: ظرفیت کنونی فولاد هرمزگان با اجرایی شدن این قرارداد که در قالب فاینانس طرف ایتالیایی است، از 1.5 میلیون تن به سه میلیون تن تختال در سال خواهد رسید.

 
به گفته این مقام مسئول، سرمایه گذاران خارجی بخش معدن و صنایع معدنی بویژه فولاد توجه ویژه ای به این منطقه دارند.

 
مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان افزود: شرکت فولاد هرمزگان با دارا بودن فناوری جدید و همچنین قرار گرفتن در سواحل خلیج فارس، یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری است.

 
وی ادامه داد: نیاز بازار خارجی و داخلی به محصولات تولیدی فولاد هرمزگان و توانایی این شرکت در تولید محصولات ویژه، علاقه مندی خاصی از طرف خریداران برای تختال های شرکت به وجود آورده است.

 
مدیرعامل فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرایی شدن طرح توسعه، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور و اشتغال پایدار مناسب، زمینه تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد را فراهم می کند.

 
وی گفت: شرایط مثبت و امید بخش پس از توافق هسته ای و توجه ویژه دولت «تدبیرو امید» به توسعه سواحل خلیج فارس و توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان، این استان را به زودی به عنوان قطب نخست فولاد کشور با ایجاد ظرفیت تولید سالیانه 10 میلیون تن تبدیل می کند.

 
شرکت فولادهرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور، با ظرفیت 1.5 میلیون تن تختال در سال، در فاصله چهار کیلومتری از سواحل خلیج فارس و 13 کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران