30 درصد اقتصاد کشور در بخش صنعت، معدن و تجارت است

30 درصد اقتصاد کشور در بخش صنعت، معدن و تجارت است

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: 30 درصد اقتصاد کشور در بخش صنعت، معدن و تجارت است.

 

به گزارش استیل پدیا، جعفر سرقینی در مراسم تودیع و معارفه رییس صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به فضای متفاوت بعد از برجام باید روحیه کار و تلاش را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌های خود را جبران کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه استان‌هایی مانند خراسان جنوبی اساس کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است، افزود: خراسان جنوبی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی دارد که نیروی تحصیل کرده از مهمترین پتانسیل‌های استان است.

 

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور تاکید کرد: باید ضرورت زمینه اشتغال جوانان در استان فراهم شود تا جوانان تحصیل کرده از استان خارج نشوند.

 

سرقینی با اشاره به پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی نسبت به مسائل استان افزود: با توجه به پیگیری‌های مدیریت استان نمی‌گذارم کارهای استان روی زمین بماند.

 

وی با بیان اینکه خام‌فروشی افتخار نیست و باید به سمت فرآوری محصولات معادن برویم، یادآور شد: در استان به دنبال معادن با مقیاس بزرگ هستیم اما این بدین معنا نیست که معادن کوچک مقیاس را کنار بگذاریم بلکه تمام تلاش خود را می‎‌کنیم تا معادن کوچک مقیاس نیز ارتقا یابند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران