فولاد مباركه اصفهان گواهينامه استاندارد مديريت انرژي ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ را كسب كرد

فولاد مباركه اصفهان گواهينامه استاندارد مديريت انرژي ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ را كسب كرد

جلسه اختتاميه مميزي صدور گواهينامه استاندارد 50001:2011 ISO در زمينه مديريت انرژي با حضور مديرعامل، اعضاي کميته مديريت و مميزان شرکت SGS سوئيس برگزار شد و پس از ارزيابي هاي لازم از سوي اين شرکت بين المللي، به دليل رعايت الزامات استاندارد مديريت انرژي توسط شرکت فولاد مبارکه اين گواهينامه به نام فولاد مبارکه اصفهان صادر شد.

 

به گزارش استیل پدیا، محمد ناظمي مدير تضمين کيفيت فولاد مبارکه ضمن اشاره به استراتژي فولاد مبارکه در زمينه مديريت بهينه مصرف انرژي به تشريح اقداماتي که در اين زمينه طي 2 سال گذشته از سوي شرکت در راستاي کسب گواهينامه استاندارد مديريت انرژي انجام شده است، پرداخت.

 

پس از آن تيم مميزي شامل آقايان، هوانگ به عنوان سرمميز (از کشور هنگ کنگ) حسينيان و استکي به عنوان مميز، گزارش يافته هاي خود را ارائه و با توجه به عدم شناسايي مغايرت اصلي در فرآيند مميزي، اعلام نمودند با توجه به اينکه فولاد مبارکه الزامات لازم را در اين خصوص رعايت کرده است؛ بنابراين شرکت به کسب گواهينامه استاندارد 50001:2011 ISO نائل شد.

 

در همين رابطه دکتر بهرام سبحاني مديرعامل فولاد مبارکه اصفهان کسب اين موفقيت ارزنده را به همه مديران و کارکنان شرکت تبريک گفت و با بيان اينکه موضوع انرژي از دو جنبه حايز اهميت است اظهار داشت: فولاد مبارکه يکي از بزرگ ترين مصرف کنندگان انرژي در کشور مي باشد و هرگونه بهبود و کاهش مصرف، تاثير به سزايي در بهبود شاخص هاي محيط زيست خواهد داشت که اين مهم يکي از مسئوليت هاي اصلي ما در قبال جامعه و نسل آينده است از طرفي کاهش مصرف، منجر به کاهش هزينه هاي شرکت مي گردد که با توجه به فضاي رقابتي کنوني در صنعت فولاد از اين منظر نيز اهميت مديريت انرژي بيشتر نمايان مي گردد.

 

همچنين در اين رابطه فرزاد ارزاني معاون تکنولوژي و نماينده مديريت شرکت در سيستم هاي مديريتي نيز ضمن تشکر از کليه واحدهاي درگير در استقرار نظام مديريت انرژي گفت: توسعه و تعميق سيستم هاي مديريتي يکي از استراتژي هاي مهم سازمان است و نگاه سازمان در اين حوزه نه صرفاً کسب گواهينامه، بلکه اصلاح فرآيندها و ساختارها و کمک به بهبود مستمر و رشد و تعالي سازمان است که اميدواريم استقرار اين سيستم کمک شاياني به بهبود و بهينه سازي مصرف انرژي در سازمان نمايد.

 

مدير ارشد خدمات فني و پشتيباني ضمن تبريک اين موفقيت به همکاران و تقدير از همکاري هاي انجام شده در طول سال ها و ماه هاي اخير که منجر به کسب اين موفقيت شد، برخي از اقدامات انجام شده و فوايد توجه به اين استاندارد را مورد اشاره قرار داد.

 

نيلي ضرورت توجه به موضوع مديريت انرژي با توجه به نقش آن در مديريت هزينه را مهم و اين امر را وظيفه و هدف تک تک کارکنان در بخش هاي مختلف شرکت دانستند. وي همچنين به صورت ويژه از رابطين انرژي در واحدهاي مختلف و همکاران واحد انرژي و سيالات قدرداني و تشکر کرد.

 

گفتني است فرآيند مميزي صدور گواهينامه استاندارد 50001:2011 ISO با حضور سه نفر از مميزان شرکت SGS سوئيس برگزار و کليه نواحي توليدي، انرژي و سيالات، دفتر فني تعميرات، خريد، آموزش، امور مهندسي و تضمين کيفيت مورد مميزي قرار گرفتند. 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران