تنظیم مجدد قیمت میلگرد و مفتول ایکداس ترکیه

تنظیم مجدد قیمت میلگرد و مفتول ایکداس ترکیه

کارخانه ایکداس (Icdas) ترکیه تولیدکننده فولاد طویل در منطقه مرمره قیمت های داخلی میلگرد و مفتول برای دومین بار در هفته جاری 20 لیره (7 دلار) افزایش داد که دلیل آن ادامه تضعیف لیره در برابر دلار بدنبال رشد اقتصادی منفی در چین عنوان شده است .

 

به گزارش استیل پدیا، بازار سهام چین برای دومین روز بعد از کاهش بیش از 7 درصدی بحالت تعلیق درآمد. قیمت های قبلی میلگرد و مفتول ایکداس در تاریخ 5 دسامبر و بدلایل مشابه 20 لیره افزایش یافته بود .  

 

ایکداس اعلام کرد قیمت فروش میلگرد با قطر 12 تا 32 میلیمتر 220 , 1 لیره تحویل درب کارخانه است که معادل 344 دلار  بدون 18 درصد مالیات بر ارزش افزوده  می باشد . قیمت میلگرد با قطر 10 میلیمتر ایکداس به 230 , 1 لیره افزایش یافته است در حالیکه میلگرد با قطر 8 میلمتر در حال حاضر 240 , 1 لیره تحویل درب کارخانه اعلام شده است .

 

بهرحال با در نظر گرفتن افت ارزش لیره در برابر دلار از هفته گذشته این قیمت های جدید ایکداس تنها 2 دلار بیشتر از قیمت های قبلی است . این کارخانه همچنین قیمت های مفتول با قطر 7 تا 5 , 8 میلیمتر به 300 , 1 تا 330 , 1 لیره تحویل درب کارخانه افزایش داد کلیه قیمت های ایکداس شامل 18 درصد مالیات بر ارزش افزوده است .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران