پوشش بیمه صادراتی صنایع معدنی تا 2 برابر افزایش می‌یابد

پوشش بیمه صادراتی صنایع معدنی تا 2 برابر افزایش می‌یابد

معاون مدیر بیمه نامه‌های میان مدت و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: پوشش بیمه صادراتی صنایع معدنی تا 2 برابر افزایش می‌یابد.

 

به گزارش استیل پدیا، وحید رضایی با بیان این مطلب افزود: با صادرکنندگان بزرگ فعال در صنایع مس، فولاد و پتروشیمی مذاکرات خوبی انجام شده است و امیدواریم میزان پوشش بیمه صادراتی این صنایع نیز حداقل به 2 برابر سال گذشته افزایش یابد.

 

وی افزود: امیدواریم با رفع موانع کسب و کار و مشکلات ناشی از تحریم، میزان پوشش بیمه‌ای صندوق نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد. معاون مدیر بیمه نامه‌های میان مدت و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به اینکه با افزایش سرمایه، پوشش بیمه‌ای این صندوق برای صادرکنندگان تا 5 میلیارد دلار افزایش یافته است، تصریح کرد: این صندوق به تازگی افزایش سرمایه داشته و بر این اساس، میزان ریسک پذیری برای شرکت‌های صادرکننده کالا و فعالان اقتصادی تا 10برابر افزایش یافته است.

 

وی سرمایه افزوده شده به صندوق ضمانت صادرات را روزانه 500 میلیون دلار اعلام و اظهار کرد: این مهم به منزله این است که صندوق می‌تواند تا 5 میلیارد دلار کالاهای صادراتی را زیرپوشش بیمه قرار دهد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران