ترکیه به امید افزایش قیمت چینی ها قیمت های میلگرد صادراتی خود را افزایش داد

ترکیه به امید افزایش قیمت چینی ها قیمت های میلگرد صادراتی خود را افزایش داد

ترکیه بعد از افزایش حجم معاملات با امارات متحده عربی در هفته های اخیر و با امید به افزایش قیمت توسط چینی ها ، قیمت های میلگرد صادراتی خود را بالا برد .

 

به گزارش استیل پدیا، موضوع تخفیف های صادراتی توسط چینی ها بر روند قیمت گذاری در بازار تأثیر داشته است ، یک تولید کننده فولاد می گوید : برخی از تجار بزرگ درباره حذف تخفیف های صادراتی بر فولادهای آلیاژی مطمئن بودند و این باعث افزایش ابهامات شد و خریداران را مجبور کرد تاحدودی از خرید دست بکشند. او افزود : قیمت ها در حدود 330 تا 335 دلار  FOB شناور است .

 

یک تاجر در دبی گفت : یکی از بزرگترین کارخانه ها که با سیستم کوره قوس الکتریکی کار می کند کلیه تولیدات خود تا 15 فوریه را فروخته و عجله ای هم برای کاهش قیمت ندارد. او گفت قیمت فروش این کارخانه را 330 دلار FOB است .

 

یک خریدار اهل دبی نیز گفت : تقاضا در بازار داخلی امارات خوب است و این به معنی افزایش خرید از ترکیه است او عنوان کرد : اخیراً یک محموله 120 هزار تنی میلگرد از ترکیه سفارش داده است و در فکر سفارش 70  تا 80 هزار تن دیگر برای ژانویه است .

 

او افزود : قیمت اخیر برای خرید یک محموله 20 هزار تنی از کارخانه ای در منطقه مرمره 335 دلار CFR دبی بوده که معادل 322 تا 323 دلار  FOB است . هزینه حمل با کشتی از مرمره تا دبی 26 دلار در ازاء هر تن می باشد .  

 

میلگرد صادراتی ترکیه 50 , 3 دلار افزایش یافت و به 50 , 323 دلار FOB رسید .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران