کاهش تولید ترکیه در ماه نوامبر

کاهش تولید ترکیه در ماه نوامبر

تولید فولاد خام این کشور در سال جاری میلادی 7 درصد کاهش یافته و در ماه نوامبر به 6 , 2 میلیون تن رسیده است زیرا روند نزولی تولید به روش کوره قوس الکتریکی در این کشور بعد از یک ماه بهبود در ماه اکتبر مجددا ً تشدید شد . کاهش تولید در ماه نوامبر 5 درصد کمتر از ماه قبل از آن بود .

 

به گزارش استیل پدیا، تولید فولاد به روش کوره قوس الکتریکی ترکیه در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل شاهد کاهشی چشمگیر در حدود 13 درصد و در ماه نوامبر در مقایسه با نوامبر سال قبل 10 درصد بوده و به 65 , 1 میایون تن رسیده است در حالیکه تولید به روش کنورتور 6 درصد افزایش داشته است .

 

تولید فولاد خام این کشور در یازده ماه اول سال 2015 ، 8 , 28 میلیون تن بود که در مقایسه با یازده ماه اول سال 2014 ، 8 درصد افت داشته است .

در فاصله ماه های ژانویه تا نوامبر تولید به شیوه کوره قوس الکتریکی 14 درصد تنزل یافته و به 74 , 18 میلیون تن رسیده در حالیکه تولید به روش کنورتور در طی این مدت 7 درصد رشد داشته و به 07 , 10 میلیون تن افزایش یافته است .  

 

اطلاعات انجمن تولیدکنندگان فولاد ترکیه نشان می دهد : تولید شمش در این کشور نیز در سال جاری میلادی 6 درصد کاهش یافته در حالیکه تولید اسلب با کاهشی 12 درصدی به 56 , 7 میلیون تن رسیده است .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران