به گفته تجار

افزایش قیمت های میلگرد در شمال چین

افزایش قیمت های میلگرد در شمال چین

قیمت های میلگرد در شمال چین همچنان صعودی است اما فعالان بازار درباره کاهش تقاضا در زمستان هشدار داده اند و بعید می دانند این افزایش قیمت ها پایدار بماند .

 

به گزارش استیل پدیا، در تاریخ 17 دسامبر قیمت میلگرد با قطر 18 تا 25 میلیمتر در بازار خرده فروشی پکن 660 , 1 تا 675 , 1 یوآن (256 تا 258 دلار ) و 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده برآورد شده بود که از هفته گذشته 1 تا 2 دلار (10 تا 15 یوآن) افزایش داشت .

 

یک تاجر معروف در پکن گفت : کارخانه آهن و فولاد هبی (Hebei) که عرضه کننده فولاد ساختمانی در شمال این کشور است در هفته گذشته و در پی کاهش قیمت ها سرعت تحویل های خود را پائین آورد .

 

یک تاجر دیگر می گوید : اجرای سیاست قیمت پایه توسط کارخانه هگنگ (Hegang) از تاریخ 9 تا 16 دسامبر قیمت ها را در حدود 50 یوآن (8 دلار) افزایش داد . موجودی میلگرد در پکن در اواخر هفته گذشته 11 درصد کاهش داشته و به 600 , 157 تن رسیده است .

 

تجار می گویند هفته گذشته که قیمت معاملات بالا رفت از فروش های آنها به مرور کاهش یافت . بسیاری پیش بینی کرده بودند که قیمت های میلگرد ثابت بماند ، هیچ کس انتظار بهبود قیمت ها و تقاضا در فصل زمستان را ندارد .   

 

اغلب معاملات میلگرد در بازار بورس شانگهای تحویل ماه می در قیمت 677 , 1 یوآن بسته شد که 4 یوآن کاهش را نشان می دهد .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحیلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران