بارگذاری دومین ریفورمر فولادی كشور با كاتالیست‌های ایرانی

بارگذاری دومین ریفورمر فولادی كشور با كاتالیست‌های ایرانی

دومین ریفورمر صنایع فولاد کشور در مجتمع فولاد خوزستان با کاتالیست‌های تولیدی شرکت نفت و گاز سرو بارگذاری شد تا بومی‌سازی صنعت کاتالیست تداوم یابد.

 

به گزارش استیل پدیا، پس از بارگذاری کاتالیست‌های ایرانی در مجتمع فولاد مباركه که در سال 13٩٢ صورت پذیرفت، این‌بار نیز این اعتماد از سوی قطب دیگر فولادسازی صورت گرفت و مدول شماره ٣ واحد احیا مستقیم مجتمع فولاد خوزستان به‌ طور كامل با كاتالیست‌های تولید داخل بارگذاری شد.

 

تحقیقات روی این کالای استراتژیک از سال 1384 با فعالیتی چند جانبه بین شركت دانش بنیان نفت و گاز سرو، شرکت فولاد خوزستان و شرکت فولاد مباركه صورت پذیرفته است.

 
امیر هومن کریمی وثیق، مدیر عامل شرکت نفت و گاز سرو، ضمن بیان این خبر اعلام كرد: سومین ریفورمر صنایع فولادسازی نیز تا پایان امسال در شرکت فولاد مبارکه اصفهان بارگذاری خواهد شد.

 

وی تصریح كرد: همچنین امسال شرکت‌های فولاد هرمزگان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز از کاتالیست‌های تولیدی این شرکت استفاده كرده‌اند.

 
شرکت توسعه صنایع نفت گاز سرو از سال 1383 در زمینه تولید کاتالیست‌های صنایع فولاد، پتروشیمی و پالایشگاهی فعالیت کرده و محصولات این شرکت توانسته است ایران را به جمع معدود شرکت‌های سازنده کاتالیست جهان اضافه کند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران