اشتراک دیدگاه های غول های فولادی جهان برای آینده پایدار

اشتراک دیدگاه های غول های فولادی جهان برای آینده پایدار

غول های فولادی جهان دیدگاه های خود در صنعت فولاد را برای آینده ای پایدار به اشتراک می گذارند. این اقدام با هدف دستیابی به توسعه پایدار بر روی زمین کلید خورده است.

 

به گزارش استیل پدیا،‌ از جمله سیاست های توسعه پایدار که از سوی رهبران فولادی دنیا بیان شده شامل تمرکز بر محیط منطقه ای، استاندارهای تولید،‌ حفظ حقوق سهامداران،‌ محیط زیست،‌ ایمنی،‌ استانداردهای اخلاقی،‌ تعامل میان سهامداران و افشا اطلاعات و شفافیت است.

 
این برنامه از سوی مدیران عامل 7 غول فولادی دنیا از جمله آرسلور میتال،‌ نیپون استیل،‌ جِی اس دبلیو،‌ بلواسکوپ،‌ نوکور،‌ گروه تکنیت و اس اس ای بی و با حمایت انجمن جهانی فولاد آغاز شده است.

 
نخستین اقدامی که رهبران 7 شرکت فولادسازی بر آن تاکید کردند بخش محیط زیست و تاکید بر استانداردهای این حوزه است. یکی از نکات این بخش استفاده فولادهای بازیافتی به عنوان ماده ای که به صورت 100 درصد قابلیت استفاده در چرخه تولید دارد، ‌بود.

 
از دیگر موضوعاتی که توسط آن شرکت ها ارایه شد تاکید بر این بود که صنعت فولاد پیشرفت را در قالب طرحی جامع هدایت می کند تا همه افراد،‌ صنعت،‌ کسب و کار و تمام زمان ها را در برگیرد. همچنین بازکردن فضای گفت و گو برای ایجاد آگاهی از دیگر موارد مطرح شده میان بزرگان فولاد جهان است.


شرکت های عضو همچنین بر شفاف سازی و تعهدات خود در ایجاد توسعه پایدار تاکید کردند.

 
سال 2002 نیز شرکت های فولادی برای ایجاد یک سیاست برای دستیابی به توسعه پایدار فعالیت هایی انجام دادند. این سیاست ها برگرفته از اصول تشکیل انجمن جهانی فولاد و تعهداتی بود که شرکت های عضو این تشکل جهانی برعهده گرفته اند به طوری که فولادسازان با ایجاد تعامل میان سهامداران، زمینه تحقق اهداف توسعه پایدار را فراهم آوردند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران