کارشناسان ايمني، بهداشت و محيط زيست سازمان ايميدرو از دستاوردهاي فولاد مبارکه بازدید کردند

الگوي خوب فولاد براي ساير سازمان ها

الگوي خوب فولاد براي ساير سازمان ها

جمعي از کارشناسان ايمني، بهداشت و محيط زيست سازمان ايميدرو دستاوردهاي فولاد مبارکه در حوزه ايمني، بهداشت و محيط زيست فولاد مبارکه را مورد بازديد قرار دادند.

 

به گزارش استیل پدیا، اصغرآزاده رنجبر کارشناس محيط زيست سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران گفت: ايميدرو يک دوره آموزشي 6 ماهه با عنوان ارتقاء دانش و مهارت مديران و کارشناسان HSE شرکت هاي زير مجموعه سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني را از سال گذشته و نيمه اول سال جاري تعريف و اجرايي نمود.

 

علاوه بر اين به عنوان آموزش عملي براي همکاران سازمان، سه برنامه بازديد از صنايع زير مجموعه و اقدامات آنها در زمينه بهداشت ايمني و محيط زيست را مد نظر قرار داد که با مساعدت همکاران فولاد مبارکه اولين بازديد از شرکت فولاد مبارکه با حضور 25 نفر از مديران و کارشناسان HSE سازمان هاي تحت پوشش ايميدرو در بخش هاي ايمني و آتش نشاني، محيط زيست، آب و هوا و پسابهاي صنعتي انجام شد.

 

کارشناس محيط زيست سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران بازديد دو روزه از فولاد مبارکه را بسيار مفيد خواند و با ذکر اين مطلب که تيم حاضر در اين بازديد متشکل از کارشناسان حوزه هاي ايمني و آتش نشاني ، بهداشت و اورژانس صنعتي و محيط زيست بودند، افزود: فعاليت هاي فولاد مبارکه اصفهان در حوزه ايمني، بهداشت و محيط زيست الگوي خوبي براي ساير سازمان هاست از اين رو در طي اين بازديد مديران و مسؤلين و کارشناسان ايمني، بهداشت و محيط زيست فولاد مبارکه همکاري بسيار خوبي با گروه اعزامي داشتند و به بهترين نحو ممکن به سؤالات مطرح شده پاسخ دادند.

 

اصغر آزاده رنجبر با اشاره به اين مطلب که بازديد از تصفيه خانه هاي پساب و بازچرخاني آب در سيکل توليد فولاد مبارکه از ديگر حوزه هاي مورد نظر در اين بازديد بود، تصريح کرد: تمامي سيستم هايي که در زمينه پالايش آلاينده ها، تصفيه پساب صنعتي و انساني و نحوه استفاده مجدد از اين آب ها در چرخه توليد و آبياري 1600 هکتار فضاي سبز شرکت در اين شرايط کم آبي صورت گرفته در نوع خود کم نظير است و مي تواند الگوي خوبي براي ساير سازمان ها واقع شود.

 

وي خاطر نشان کرد: بازتاب و نتايج ارزشمند اين بازديد به سمع و نظر مديران مربوطه در ايميدرو و ساير سازمانهاي مرتبط از جمله سازمان حفاظت محيط زيست خواهد رسيد. قدر مسلم اين است مديران و سياست گذاران حوزه ايمني، بهداشت و محيط زيست فولاد مبارکه با برنامه و هدفمند فعاليت هاي خود را در اين حوزه پايه گذاري و دنبال نموده اند و بر اساس تکنولوژي هاي روز دنيا در حال حرکت اند يقيناً اين امر توسعه پايدار را به ارمغان خواهد آورد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار صنعت بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران