ارسال اولین محموله سنگ آهن معدن روی هیل در 21 اکتبر

ارسال اولین محموله سنگ آهن معدن روی هیل در 21 اکتبر

معدن روی هیل (Roy Hill) استرالیا، که سهم عمده آن متعلق به خانم گینا رینهارت (Gina Rinehart) است، به گفته یکی از سرمایه گذاران اصلی، اولین محموله صادراتی سنگ آهن خود را پیش از پایان ماه اکتبر ارسال خواهد کرد.

 

به گزارش استیل پدیا، شرکت پوسکو (POSCO) اعلام کرده است که اولین صادرات سنگ آهن در معدن روی هیل، 21 اکتبر انجام خواهد شد و خریدار آن نیز، کارخانه فولاد پوسکو در کره جنوبی خواهد بود.

 
جی وی پارتنرز (JV partners)، پوسکو، ماروبنی (Marubeni)، و چاینا استیل (China Steel Corp)، روی هم خریدار 50 درصد از تولید 55 میلیون تنی معدن روی هیل خواهند بود؛ 50 درصد دیگر نیز قرار است در چین به فروش برسد.

 
در این پروژه که در اواسط 2011 آغاز به کار کرده است، عمر معدن ( معدن روی هیل) در ارزیابی های اولیه برابر 17 سال تخمین زده شده است.

 
پیمانکار مجموعه، سامسونگ سی تی (Samsung CT)، صدها کارگر به سایت پروژه در پیلبرای استرالیا فرستاد تا مطمئن شوند که اولین صادرات این معدن به تاریخ اکتبر خواهد رسید.

 
آغاز صادرات و تغییر فاز از حالت آماده سازی به حالت بهره برداری، در زمان بحرانی ای برای این معدن اتفاق افتاده است. سنگ آهن از سال 2011 که پروژه آغاز شده است تا کنون، 70 درصد از بهای خود را از دست داده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران