مهم‌ترین دلیل رشد منفی معدن چیست؟

مهم‌ترین دلیل رشد منفی معدن چیست؟

عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن ایران با انتقاد از وضعیت بخش معدن در برهه فعلی، گفت: در حال حاضر بخش معدن در بدترین شرایطی است که می‌تواند قرار بگیرد و مشکل این بخش، صدور بخش نامه‌ها و تصمیمات شتابزده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

 

به گزارش استیل پدیا، بیژن پناهی‌زاده اظهارکرد: برخی از تصمیماتی که گرفته شده امنیت سرمایه گذاری را از بین برده است و همین امر سبب می شود سرمایه گذاران گرفتار شوند و تولید کاهش پیدا کند.

 

به گفته رییس خانه صنعت و معدن استان خوزستان مهم ترین دلیل رشد منفی در بخش معدن در سال جاری همین تصمیمات شتابزده است.

 

پناهی‌زاده با بیان اینکه باید مشخص شود آماری که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رشد تولید در بخش های معدن و صنعت منتشر می‌شد از کدام منبع بوده است، گفت: تا زمانی که هر مسئولی بابت تصمیماتی که می گیرد پاسخگو و تحت پیگرد قانونی نباشد، مشکل کشور حل نمی شود، چراکه فردی با یک تصمیم اشتباه ضربه ای به اقتصاد کشور می زند؛ بنابراین نهادهای نظارتی باید تصمیمات از نظر مسئولیت مدنی تحت پیگرد قرار دهند.

 

عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه اگر تصمیمات و اقدامات با مسئولیت مدنی باشد نتیجه‌اش رشد اقتصادی کاذب نخواهد بود، اظهار کرد: فقط نباید اختلاس و این گونه مسائل را مورد بررسی قرار داد، بلکه کسی که با یک تصمیم اشتباه خود سبب گرفتاری مردم می شود نیز باید پاسخگوی اقدام خود باشد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران