مشاور ارشد میدکو در همایش فرصت های سرمایه گذاری خبر داد

تشریح استراتژی میدکو در سه سال آینده

تشریح استراتژی میدکو در سه سال آینده

رضا اشرف سمنانی، مشاور ارشد هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در چهارمین همایش فرصت های معدن و صنایع معدنی با اشاره به تنوع 68 نوعی ماده معدنی و حجم ذخایر معدنی کشور و قرار گرفتن در ردیف کشورهای معدنی جهان گفت: ظرف 10 سال آینده بازار داخلی و رو به رشد فولاد به ظرفیت 40 میلیون تن را در پیشرو داریم.

 

به گزارش استیل پدیا، مشاور ارشد میدکو در همایش فرصت های سرمایه گذاری افزود: بازار مواد معدنی و رو به رشد کشورهای در حال توسعه ازجمله مزیت های سرمایه گذاری در حوزه معدناست.

 

مشاور ارشد میدکو خاطرنشان کرد: با توسعه اکتشافات در عمق شاهد افزایش پتانسیل های معدنی کشور خواهیم بود و در این راستا بازارهای جهانی میتوانند هدف اصلی صادرات مواد معدنی کشور باشند.

 

اشرف سمنانی تصریح کرد: فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سه بخش حاصل خواهد شد که اولین آنها طرح های توسعه ای جدید از اکتشاف تا پایان زنجیره صنایع معدنی است.

 

وی طرح های گسترش و نوسازی واحدهای موجود و صنایع پایین دستی با ارزش افزوده بیشتر برای مصارف داخلی و صادرات غیرمستقیم را از دیگر برنامه های فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی نام برد.

 

اشرف سمنانی متذکر شد: سرمایه گذاری با مشارکت های خارجی و داخلی فرصت توسعه همکاری ها در بازارهای منطقه ای و جهانی را علاوه بر بازار داخلی فراهم می کند.

 

وی درخاتمه از راه اندازی پروژه گندله 2.5 میلیون تنی زرند،  گندله 2.5 میلیون تنی سیرجان و فولاد سیرجان در سه سال آینده توسط شرکت میدکو خبر داد و افزود: واحد تولید کاتد این شرکت در سال 2016  تا 2017 به بهره برداری خواهد رسید.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران