گلدمن ساکس پیش بینی خود را از قیمت زغال کاهش داد

گلدمن ساکس پیش بینی خود را از قیمت زغال کاهش داد

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، به دلیل کاهش نیاز به واردات زغال توسط دو کشور بزرگ مصرف کننده این ماده معدنی، چشم انداز این سوخت فسیلی را تضعیف میکند و پیش بینی خود را از قیمت زغال تا سال 2018 کاهش میدهد.

 

به گزارش استیل پدیا، به گفته کریسشن للانگ (Christian Lelong)، واردات هند، که در خرید محموله های زغال حرارتی از چین پیشی گرفته است، ممکن است کاهش یابد، زیرا این کشور در نظر دارد تولیدات داخلی خود را افزایش دهد. همچنین پیش بینی می شود که قیمتها تا سال 2016 به دلیل کاهش هزینه های حاشیه ای تولید تا حد 30 درصد، تحت فشار بیشتر قرار بگیرد.

 
این بانک پیش بینی خود را از قیمت زغال نیوکسل (Newcastle) در سال آینده، که اندیسی برای قیمت زغال در آسیاست، تا 17 درصد کاهش داده و به 54 دلار بر تن رساند.

 
کشورهایی که ذخیره بزرگ زغال دارند، به تدریج وابستگی خود را به واردات کم خواهند کرد. همچنین اصلاحات بخش معدن هندوستان نیز موجب قدرت گرفتن تولیدات داخلی این کشور خواهد شدو ممکن است نیاز این کشور را به واردات کم کند.

 
در طی سال گذشته، قیمت های زغال در بندر نیوکسل استرالیا تا حد 14 درصد کاهش یافته و به قیمت 57 دلار بر تن بالغ شده است. گلدمن ساکس برآورد خود را از قیمت بلند مدت زغال، از 65 دلار به 50 دلار کاهش داده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران