به مناسبت روز معدن

دوازدهمین همایش مهندسی معدن

دوازدهمین همایش مهندسی معدن

دوازدهمین همایش مهندسی معدن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) با همکاری انجمن تولیدکنندگان و صادرگنندگان سنگ‌آهن امروز برگزار می شود.

دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به رسم هر ساله گرامیداشت روز مهندسی معدن را امروز دوم خردادماه برگزار خواهد کرد که در این همایش دانشجویان، مهندسان، استادان دانشگاه، صنعتگران حوزه معدن و همچنین مهندسان سازمان زمین شناسی کشور حضور دارند.

در راستای ایجاد پل ارتباطی دانشگاه و معدن از اساتید بزرگ دانشگاهی و مدیران واحدهای معدنی خصوصی و دولتی دعوت شده تا با حضور خود دراین همایش راهکارهایی برای چالش‌های بخش معدن به کمک نسل دانشگاهی کشور تدوین شود.

در دوازدهمین همایش مهندسی معدن نمایندگان مجلس (دبیر کمیسیون معدن)؛ محمدرضا بهرامن، نایب رئیس خانه معدن؛ هرمز ناصرنیا، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن و علی اصغر خدایاری، رئیس انجمن مهندسی معدن ایران حضور خواهند داشت. همچنین از معاونت معدنی وزارت صنعت و رئیس هیات عامل ایمیدرو دعوت شده تا در این همایش سخنرانی کنند.

در پایان سخنرانی‌ها در همایش کارگروه‌های صنعتی، مهندسی و آموزشی از جمله کارگاه‌های مدل‌سازی سقوط سنگ‌ و طراحی سیستم‌های محافظ از طرف شرکت پارس اولنگ، کارگاه روش‌های نوین آنالیز مواد معدنی از طرف شرکت زرآزما، کارگاه ابزار دقیق از طرف شرکت فالورد، کارگاه ابزارهای زمین آماری در ارزیابی ذخایر معدنی از طرف شرکت پارس اولنگ و کارگاه مقاله‌نویسی معدنی از طرف دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

همچنین به دعوت دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) دو بانوی معدنکار که در عرصه فعالیت‌های معدنی مشغول هستند، در این همایش سخنرانی خواهند کرد.
در همایش روز معدن تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه پلی‌تکنیک و انجمن سنگ‌آهن در راستای بهره‌مندی از پژوهش‌ها و مطالعات دانشگاهی منعقد خواهد شد.

استیل پدیا خبر و گزارش صنعت فولاد، معدن و سنگ آهن فوق را از اقتصادنیوز بازتاب نموده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران