کارخانه عین السخنه

افزایش ظرفیت تولید فولاد مصر

افزایش ظرفیت تولید فولاد مصر

فولاد مصر تولیدکننده محصولات طویل گفت : با آغاز بکار کارخانه های جدیدش در بنی سویف (Bani Soueif) و عین السخنه واقع در استان سوئز (Ain Soukhna) بدنبال افزایش ظرفیت تولید خود به حجم سالانه 5 , 3 میلیون تن می باشد .

 

به گزارش استیل پدیا، فولاد مصر همینک سالانه 800 هزار تن تولید دارد که از دو کارخانه اش در بنادر اسکندریه و سعید تولید می شود .

 

کارخانه عین السخنه ظرفیت تولید سالانه 36 , 1 میلیون تن را دارا می باشد که برنامه برای راه اندازی اش اواسط سال 2016 بود اما ممکن است تا نیمه دوم سال به تأخیر افتد . کارخانه بنی سویف نیز با ظرفیتی شبیه به آن در حال راه اندازی آزمایشی است و پیش بینی شده در سه ماهه سوم سال 2016 تکمیل گردد .

 

بعد از آنکه صنایع سنگین مصر با مشکل کمبود انرژی مواجه شده اند هر دو کارخانه جدید از پیشرفته ترین تکنولوژی برای صرفه جوئی در انرژی بهره خواهند برد . بسیاری از کارخانه ها با مشکل کاهش عرضه گاز روبه رو هستند و تولید خود را کاهش داده ا ند .

 

کارخانه بنی سویف همچنین ظرفیت تولید سالانه 830 هزار تن شمش و 530 هزار تن میلگرد را خواهد داشت . این کارخانه بیشتر از قراضه و شیوه احیای مستقیم استفاده می کند البته بستگی به در دسترس مواد مورد نیاز و شرایط بازار دارد .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران