پوسکو تنها تولید کننده فولاد ضد زنگ این کشور است

کاهش قیمت های ورق سرد ضد زنگ در کره جنوبی

کاهش قیمت های ورق سرد ضد زنگ در کره جنوبی

قیمت های ورق سرد ضد زنگ در کره جنوبی در این ماه و بدلیل افت قیمت های نیکل و تضعیف تقاضای داخلی همچنان در حال کاهش است .

 

به گزارش استیل پدیا، در بین خرده فروشان سئول پیشنهادها برای ورق سرد با ضخامت 2 میلیمتر گرید 304 کارخانه پوسکو 25 , 2 تا 35 , 2 وون (937 , 1 تا 023 , 2 دلار )  بود که از هفته گذشته 50 هزار وون (43 دلار) کاهش داشت . کل کاهش قیمت ورق سرد ضد زنگ در کره تاکنون بالغ بر 100 هزار وون بوده است .

 

قیمت های نیکل در بازار بورس فلزات لندن در طول ماه و در معاملات اخیر بشدت کاهش یافته و به زیر 9 هزار دلار رسیده است. قیمت های نقدی نیکل در تاریخ 18 نوامبر 955 , 8  دلار و این قیمت در تاریخ 2 نوامبر 050 , 1 دلار بوده است .

 

یک خرده فروش در سئول گفت : خرید مشتریان ما در حال حاضر اندک است ، آنها منتظر هستند تا شرایط بازار را رصد کنند .کارخانه پوسکو کره  تنها تولیدکننده فولاد ضد زنگ این کشور است .

 

به گفته منابع صنعتی : با افت قیمت های نیکل بازار فولاد ضد زنگ کره جنوبی برای مدت زمانی تحت فشار قرار خواهد گرفت در حالیکه صنایعی که مصرف کننده اصلی این نوع فولاد هستند مانند کشتی سازی در رکود قرار می گیرند .  

 

یک خرده فروش دیگر گفت : قیمت ها احتمالاً بیشتر کاهش خواهد یافت زیرا رقابت بین دلالان داخلی شدید تر می شود . این به آن دلیل است که آنها با نزدیک شدن پایان سال باید سهمیه فروش سالانه خود را تکمیل کنند .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران