کدام فلزات بیشترین نوسان را داشتند؟

رقص شاخص قیمتی فلزات در یک هفته‌ اخیر

رقص شاخص قیمتی فلزات در یک هفته‌ اخیر

در یک هفته‌ اخیر قیمت فلزات نوسان زیادی داشته و در عین حال فلزات پایه یک هفته مثبت را پشت سر گذاشتند.

 

به گزارش استیل پدیا، بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت فلزات گرانبها در یک هفته اخیر ( از نهم شهریور تا چهاردهم شهریور) دچار نوسان زیادی شده است.

 

در همین زمینه، قیمت یک هفته اخیر فلزات گرانبها به شرح زیر است:

 

قیمت نقره در نهم شهریور هر اونس 14.5 دلار بوده که در یک هفته اخیر با 1.69 درصد افزایش قیمت به 14.75 دلار رسیده و روند صعودی را طی کرده است.

قیمت قبلی پلاتین در نهم شهریور ماه هر اونس هزار دلار بوده که در پس یک هفته با 0.49 درصد افزایش قیمت به 1005 دلار رسیده و هفته‌ای مثبت را پشت سر گذاشته است.

قیمت قبلی پلادیوم در نهم شهریور ماه هر اونس 589 دلار بوده که در یک هفته با 1.52 درصد کاهش قیمت به 580 دلار رسیده و روند نزولی به خود دیده است.

قیمت قبلی رودیوم در نهم شهریور ماه هر اونس 785 دلار بوده که با 1.91 درصد کاهش قیمت به 770 دلار رسیده و هفته منفی را پشت سر گذاشته است.

در میان این فلزات رودیوم در هفته‌ای که گذشت بیشترین درصد کاهش را به خود اختصاص داده و نقره بیشترین درصد افزایش قیمت را میان فلزات گرانبها داشه است.

 

بررسی در میان فلزات پایه نشان می‌دهد که این فلزات در یک هفته اخیر( از نهم شهریور تا چهاردهم شهریور ماه) روند رو به صعودی را پشت سر گذاشته و بیشتر این فلزات با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

 

در میان این فلزات آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم، آلیاژ ویژه آلومینیوم، مس، سرب، نیکل، قلع، روی و مولیبدن روند صعودی داشته و به خود افزایش قیمت نیز دیده‌اند.

 

در فلزات پایه فقط کبالت روند منفی را طی کرده و فولاد هم همچون چند وقت اخیر تغییر قیمت نداشته و ثابت مانده‌اند.

 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فلزات پایه بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران