دستاوردهای فولاد مبارکه در صرفه‌جویی مصرف آب

 دستاوردهای فولاد مبارکه در صرفه‌جویی مصرف آب

فولاد مبارکه با این حجم فعالیت و میزان اشتغال‌زایی ایجاد شده، در مقایسه با سایر صنایع در حوزه‌ های مختلف، به نسبت بسیار کمتری آب مصرف می‌کند و با اجرای طرح‌های اخیر، شاهد کاهش مصرف آب این شرکت هستیم.

 

به گزارش استیل پدیا، حیدر‌علی‌ عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه کشور بیش از هر زمان دیگر به توسعه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی مولد و اشتغال‌زا نیازمند است، اقدامات فولاد مبارکه در کسب موفقیت در عرصه‌های اقتصادی و تولید ملی را قابل ستایش دانست و خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه یکی از مهم‌ترین‌ طرح‌های ملی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و عملکرد آن در دوران فعالیت کاری خود باعث افتخار نظام و هر ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی فولاد مبارکه، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فولاد مبارکه هم اکنون نه تنها در کشور، بلکه در خاورمیانه بزرگ‌ترین‌ تولید‌کننده ورق‌های فولادی است و به‌طور یقین صدمه به این شرکت موفق با این حجم اشتغال‌زایی و خدمت به تولید ملی، برای کشور زیانبار خواهد بود. همچنین در خبر دیگری از این شرکت، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: پیشرفت اقتصادی کشور عامل ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، خاطر‌نشان کرد: پیشرفت‌های فولاد مبارکه طی 6 ماه اول سال جاری، بسیار بااهمیت‌تر از دستاوردهای سال‌های قبل است. باید به خاطر داشته باشیم صادرات کالاهای ایرانی و شناسایی و دستیابی به بازارهای جدید در چنین شرایطی بسیار مفید و اثربخش است.

وی خاطرنشان کرد: رمز بقای حضور در بازارهای داخلی و جهانی برای هر واحد صنعتی همین کاهش هزینه‌های تولید و کیفیت است.

در عین حال نحوه بسته‌بندی و ارسال کالاهای تولیدشده می‌تواند در این مسیر راه‌گشا باشد.

آیت‌الله سید‌ابوالحسن مهدوی از اجرای به موقع پروژه‌های در دست اقدام فولاد مبارکه در حوزه‌های مختلف ازجمله همکاری و مشارکت این شرکت در تامین آب استان به‌عنوان یک اصل مهم یاد کرد و گفت: این مهم است که هر پروژه در وقت معین خود اجرا شود و به بهره‌برداری برسد. در اجرای چنین پروژه‌هایی بدون هرگونه فوت وقت و تعطیلی باید کار را به پیش برد تا در نهایت، آسایش مردم تامین شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران