مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

از اول هم کاهش ۳ درصدی قیمت گندله مورد قبول نبود

از اول هم کاهش ۳ درصدی قیمت گندله مورد قبول نبود

نرخ گندله در گزارشات و بودجه شرکتھای چادرملو و گل گهر ھمان 23 درصد لحاظ شده و اینکه گفته می شود قیمت فروش گندله 3 درصدکاهش یافته، اساسا مردود است .

 

محمود نوریان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خصوص برخی شبه‌ افکنی‌ها پیرامون دستور صریح معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر لغو ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: عده‌ای برای بی‌تاثیر کردن دستور لغو بخشنامه کاهش 3 درصدی قیمت فروش گندله از سوی معاون اول رئیس جمهوری مطالبی را مطرح می‌کنند که نادرست است اما اصل موضوع این است که آقای جهانگیری طی نامه‌ای به صراحت بخشنامه کاھش 3 درصدی نرخ گندله را مردود دانسته است.

 

وی با اشاره به اینکه، ھيات مدیره شرکتھای معدنی، این کاھش 3 درصدی را منطقی ندانسته و اساسا قبول نکرده بودند، گفت: در بحران فعلی آهن و فولاد، به همان میزان که صنایع فولاد دچار آسیب شده‌اند، سنگ آهنی‌ها نیز با مشکلات عدیده روبرو هستند. اگر قرار است کمک و حمایتی از سوی دولت انجام شود بهتر است برای همه فعالان این بخش باشد.

 

این اظهارات در حالی مطرح می شود که دبیر انجمن تولید کنندگان فولاد ایران گفت: موضوع ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص نسبتهای قیمتی زنجیره فولاد (گندله و آهن اسفنجی) به قوت خود باقی است و برخی از سایت ها نسبت به ترویج شایعه لغو آن اقدام کرده اند که این موضوع واقعیت ندارد.

لینک خبر مرتبط: ابلاغیه نعمت‌ زاده به قوت خود باقی است


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران