نمایشگاه های داخلی

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت یزد

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت یزد

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت یزد با برگزاری پنج عنوان نمایشگاه به صورت همزمان در تاریخ 14 لغایت 17 آذرماه 1394 در شهر یزد

اهداف برگزاری:

با توجه به پتانسیل های موجود در سطح استان و استانهای مجاور(اصفهان،کرمان،خراسان رضوی،فارس،سمنان و...) و به منظور  ایجاد زمینه ای مناسب و منطبق بر استانداردهای جهانی و فراهم آوردن  فضای رقابتی سالم جهت شناسائی بازارهای هدف و توسعه و رونق اقتصادی این شاخه از صنعت در استان یزد.

محل برگزاری:

محل دائمی نمایشگاه  بین المللی یزد- سالن  با متراژ7000 متر مربع دارای کف موکت ، درب های ترانزیت جهت تخلیه و بارگیری و سیستم تهویه مطبوع.

امتیازات:

برگزاری همزمان با 5 عنوان نمایشگاه: اولین نمایشگاه بین المللی صنایع فولاد،معادن،متالورژی،ریخته گری و صنایع وابسته،اولین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی،تجهیزات خطوط تولید و ابزار دقیق و اولین نمایشگاه بین المللی ابزار،ادوات و تجهیزات صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی جوش و برش و اولین نمایشگاه بین الملی ماشین آلات صنعتی، راهسازی،معدنی و عمرانی یزد.

زمینه های مشارکت:

ماشین آلات و تجهیزات صنعتی:ان سی و سی ان سی،جوش وبرش،پرس و پانچ ،راهسازی و عمرانی،فلزکاری و متال ورک،ساخت و تولید،چاپ و بسته بندی،بازیافت،صنایع فلزی،صنایع غذائی،صنایع لاستیک و پلاستیک،ابزارآلات صنعتی،جک و بالابر،جرثقیل، آسانسور،سیستم های تهویه صنعتی،صنایع فولاد و ریخته گری و کلیه پیمانکاران ساخت و تولید،تعمیر و نگه داری و خدمات فنی مهندسی،مراکز پژوهشی و تحقیقاتی،مراکز علمی آموزشی و جراید و نشریات تخصصی.

خدمات اطلاع رسانی(جذب مخاطبین خاص):

درج آگهی و فراخوان در مجلات و وب سایت های تخصصی و روزنامه های کثیر الانتشار،نصب بیل بورد در محیط شهری وشهرک های صنعتی، پخش تیزر و زیرنویس در رادیو و تلویزیون استان یزد - ارسال دعوت نامه مستقیم به مخاطبین دولتی و خصوصی،اطلاع رسانی گسترده در نمایشگاه های مرتبط کلیه مراکز نمایشگاهی کشور.


نحوه مشارکت:

ارسال فرم های تکمیل شده شماره 1 و 2 به همراه چک یا سند واریز هزینه مشارکت به دبیر خانه برگزاری نمایشگاه :

آقای گودرزی- مدیر ثبت نام و برنامه ریزی 09123436854 و پست الکترونیک nama_expo@yahoo.com

 

دانلود فرم های ثبت نام

بازگشت به شاخه نمایشگاه های داخلی بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران