مدیر برنامه‌ریزی رویدادهای متال بولتن

برگزاری دومین کنفرانس آهن و فولاد ایران در تهران یا اصفهان | بندیکت اسمیث

برگزاری دومین کنفرانس آهن و فولاد ایران در تهران یا اصفهان | بندیکت اسمیث

مدیر برنامه‌ریزی رویدادهای متال بولتن از احتمال برگزاری دومین کنفرانس آهن و فولاد ایران در یکی از دو شهر تهران یا اصفهان خبر داد.

 

بندیکت اسمیث در بین تیم متال بولتن در کنفرانس آهن و فولاد ایران بیشترین جنب و جوش را داشت و تقریبا هر مشکلی در جریان برگزاری کنفرانس به وجود می‌آمد، او برای حل آن مشکل نهایت تلاش خود را انجام می‌داد.

 

بندیکت با روی خوش و برخوردی متواضعانه از نقاط ضعف و قوت برگزاری کنفرانس آهن و فولاد ایران گفت و اینکه نخستین دوره کنفرانس آهن و فولاد ایران قطعا خالی از ایراد و اشکال نبوده است.

بندیکت هم از ایرانیانی که در صنعت فولاد و صنایع وابسته کار می‌کنند و اینجا حضور پیدا کردند، تشکر می‌کند.

آقای گیبسون، مدیر رویدادهای متال بولتن با رئیس هیات عامل ایمیدرو از برنامه‌ ریزی متال بولتن برای برگزاری کنفرانس‌های بیشتر در این خبر داد و گفت ما در این زمینه در حال مذاکره با شرکای خود در ایران هستیم و در نظر داریم سال آینده کنفرانس آهن و فولاد ایران را در اصفهان یا تهران برگزار کرده و ادامه دهیم. همچنین در حوزه‌های فلزات پایه، انرژی و زغال سنگ نیز زمینه‌های همکاری و برگزاری کنفرانس در ایران وجود دارد.

 

اگر قرار بر ادامه برگزاری کنفرانس در کیش باشد آیا بهتر نیست این کنفرانس در فصل زمستان برگزار شود؟

 

بله درست می‌فرمایید اما توجه داشته باشید که ما در ماه دسامبر کنفرانس سنگین آهن و فولاد خاورمیانه را در دوبی داریم و برای اینکه این کنفرانس با کنفرانس آهن و فولاد ایران تداخل نداشته باشد مجبوریم به گونه ای برنامه‌ ریزی کنیم که فاصله زمانی مناسبی بین آنها وجود داشته باشد.

 

به نظر شما مهم ترین نقاط ضعف و قوت کنفرانس آهن و فولاد ایران چه بودند؟

 

برای دوره اول لازم است تا نکات مربوط به برگزاری کنفرانس را به صورت دقیق بررسی کرده تا بتوانیم خودمان را ارتقا دهیم. برای ما کنفرانس آهن و فولاد ایران رویداد مهمی بود چون بسیاری از سرمایه‌ گذاران خارجی اینجا آمدند و با ایرانی‌ها جلسه برگزار کردند. نقطه قوت ما داشتن سخنرانانی مانند آقای کرباسیان، رئیس ایمیدرو و آقای طیب نیا، وزیر اقتصاد ایران بود. همچنین فولاد سازان بزرگ ایران و تامین‌ کنندگان آنها نیز در اینجا حضور داشتند و این یکی دیگر از نقاط قوت کنفرانس بود.

 

به نظر می‌رسد تا حدودی در اطلاع‌ رسانی مربوط به برگزاری کنفرانس ضعیف عمل شده بود و برخی شرکت‌های بزرگ ایرانی در کنفرانس حضور نداشتند. نظر شما در این باره چیست؟

 

ما احتیاج به زمان طولانی‌ تری برای معرفی این کنفرانس داشتیم و زمان برای ما بسیار محدود بود و قطعا برای دوره دوم این کنفرانس تلاش می‌کنیم تا قبل از ماه دسامبر و برگزاری کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه درباره کنفرانس دوم آهن و فولاد ایران و زمان و مکان دقیق برگزاری آن اطلاع‌ رسانی کنیم. سعی می‌کنیم سال آینده نقاط قوت را تقویت کرده و بازاریابی بهتری داشته باشیم تا از صنعت فولاد ایران بهره لازم را ببریم.

 

یک انتقاد دیگر اینکه به نظر می‌رسد برخی بدون ثبت نام وارد کنفرانس شدند. نظر شما در این باره چیست؟

 

به این دلیل که اولین دوره کنفرانس بود نخواستیم خیلی سخت گیرانه عمل کنیم اما مطمئن باشید از دوره بعد شاهد حضور نیروهای امنیتی در زمینه چک کردن ورود و خروج شرکت‌ کنندگان در کنفرانس خواهیم بود.

در جزیره کیش سخت است که یک کیترینگ خوب و یک هتل خوب که مخصوصا محل برگزاری همایش را پوشش دهد پیدا کنیم و هرچقدر تلاش کردیم نتوانستیم گزینه مناسب را پیدا کنیم. به‌ هرحال گفتن نقاط ضعف برای ما بسیار مهم است چرا که باعث ارتقای فعالیت ما می‌شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه تحلیل و مصاحبه بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "تحلیل و مصاحبه" استیل پدیا